#vyber si
svoju vysnívanú prácu
a pripoj sa k najlepším
#vyber si
svoju vysnívanú
prácu a pripoj sa k najlepšim
IT Service Desk Agent
Láka ťa práca v stabilnej IT spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou? Hľadáme skúseného kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á s nami bude pracovať na projektoch pre medzinárodné spoločnosti a pomôže nám s technickou podporou nasadených systémov. Staň sa súčasťou elitnej IT komunity, vylepšuj svoj skillset a slušne si pri tom zarob. To všetko vo flexibilných podmienkach a príjemnej kultúre stabilnej slovenskej firmy s renomovanými európskymi zákazníkmi.
Pracovný
pomer
Miesto
práce
Platové
ohodnotenie
Termín
nástupu
Čo budeš robiť?
Súčasťou Tvojej
práce bude:
- poskytovanie technickej podpory na úrovni L1, prípadne L2
- telefonická podpora pre zákazníkov a ďalšie zainteresované strany primárne v nemeckom jazyku
- zabezpečenie telefonickej dostupnosti počas všetkých prevádzkových hodín – 24/7 (zahŕňajúc štátne sviatky a víkendy), práca na 3 zmeny
- prijímať, klasifikovať a poskytovať počiatočnú podporu pri problémoch alebo požiadavkách na základe zadefinovaných postupov
- prijímanie požiadaviek a otázok od zákazníkov a otváranie incidentov v príslušných Service Desk nástrojoch
- včasné spracovanie elektronickej pošty
- riešenie incidentov podľa špecifikácií a kvalifikované postúpenie následným úrovniam podpory
- identifikovať a eskalovať prioritné požiadavky
- dodržiavať procesy a postupy spracovania ticketov
Čo od Teba
očakávame?
- ukončené SŠ/VŠ vzdelanie IT alebo technického smeru výhodou, prípadne primeraná odborná prax
- prozákaznícka orientácia
- dobré komunikačné schopnosti (jasná a zrozumiteľná výslovnosť, plynulosť)
- vysoká flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom a ochota podávať výkony
- ochota pracovať v 24/7 zmenách, v prípade nočnej zmeny je nastavený dodatočný finančný bonus
- veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka v písomnom a hovorovom prejave
- dobrá znalosť angličtiny, prípadne znalosť ďalších cudzích jazykov vítaná
- dobré IT zručnosti a technické znalosti, dodatočné znalosti špecifických tém z prostredia poskytovania technickej podpory – výhodou
- schopnosť pracovať a komunikovať s medzinárodným tímom
- samostatnosť, pozitívny prístup a motivácia
- skúsenosti a znalosti s rôznymi IS na kontrolu a dokumentáciu procesov v IT Service Desk (Serviceware Processes or helpLine 6.5, Microsoft Active Directory, SAP Fieldglass, TeamViewer, Remote Desktop Tool a pod.) – výhodou
Čo sa Ti u nás bude páčiť?
Neformálna kultúra
Pracujeme aj komunikujeme otvorene a neformálne. Zdieľame know-how a ochotne si pomáhame.
Pestré portfólio projektov
Robíme na rôznych druhoch medzinárodných i lokálnych projektov od implementácie po podporu.
Zdravá rovnováha
Dávame si záležať na správnej work-life balance. Rešpektujeme súkromie, aj pracovný čas.
Home-office
Podľa možností projektu môžeš robiť z kancelárie alebo z domu.
Firemné nástroje
Aby sa Ti pracovalo pohodlne, dostaneš výkonný služobný notebook a telefón.
Cudzie jazyky
V práci intenzívne využívame nemčinu. Spolu s angličtinou si ju zlepšíš na firemných kurzoch.
Naše firemné hodnoty hovoria za nás:
Profesionalita
Profesionalita
Spolupráca
Spolupráca
Zodpovednosť
Zodpovednosť
Sloboda
Sloboda
O nás
Od jeho založenia v roku 2005 sa gd-Team vypracoval medzi popredných poskytovateľov IT služieb v strednej a západnej Európe. Zameriavame sa na nemecky hovoriace trhy, na ktorých poskytujeme konzultácie a poradenské služby v oblasti SAP riešení, a to najmä v sieťových odvetviach, priemysle, službách a verejnom sektore.
Od samého začiatku podnikania si dávame záležať nielen na profesionalite a kvalifikácii našich kolegov, ale aj na časovej, geografickej a jazykovej flexibilite. Naši konzultanti vedia reagovať a riešiť problémy v rámci strednej Európy a okolitých trhov veľmi rýchlo, čo naši klienti veľmi oceňujú.
Uvedomujeme si, že inovácie a vzdelávanie sú kľúčom k zotrvaniu na špičke európskych IT dodávateľov. Priebežne do nich preto investujeme a snažíme sa na sebe neustále pracovať. Vďaka tejto práci dnes disponujeme servisným strediskom SAP Partner Center of Expertise (PCoE) a v júli 2019 sme sa stali certifikovaným SAP PCoE VAR zlatým partnerom.
Viac o tom, ako to u nás vyzerá sa dozviete na našom Facebooku: