#vyber si

svoju vysnívanú prácu
a pripoj sa k najlepším

#vyber si

svoju vysnívanú
prácu a pripoj sa k najlepšim

IT Service Desk Agent

Láka ťa práca v stabilnej IT spoločnosti s medzinárodnou pôsobnosťou? Hľadáme skúseného kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á s nami bude pracovať na projektoch pre medzinárodné spoločnosti a pomôže nám s technickou podporou nasadených systémov. Staň sa súčasťou elitnej IT komunity, vylepšuj svoj skillset a slušne si pri tom zarob. To všetko vo flexibilných podmienkach a príjemnej kultúre stabilnej slovenskej firmy s renomovanými európskymi zákazníkmi.

Pracovný
pomer

TPP, Živnosť

Miesto
práce

home-office

Platové
ohodnotenie

1 500 EUR/mesiac prípadne od 15 EUR/hod na faktúru

Termín
nástupu

dohodou

Čo budeš robiť?

Súčasťou Tvojej
práce bude:

  • poskytovanie technickej podpory na úrovni L1, prípadne L2
  • telefonická podpora pre zákazníkov a ďalšie zainteresované strany primárne v nemeckom jazyku
  • zabezpečenie telefonickej dostupnosti počas všetkých prevádzkových hodín – 24/7 (zahŕňajúc štátne sviatky a víkendy), práca na 3 zmeny
  • prijímať, klasifikovať a poskytovať počiatočnú podporu pri problémoch alebo požiadavkách na základe zadefinovaných postupov
  • prijímanie požiadaviek a otázok od zákazníkov a otváranie incidentov v príslušných Service Desk nástrojoch
  • včasné spracovanie elektronickej pošty
  • riešenie incidentov podľa špecifikácií a kvalifikované postúpenie následným úrovniam podpory
  • identifikovať a eskalovať prioritné požiadavky
  • dodržiavať procesy a postupy spracovania ticketov

Čo od Teba
očakávame?

  • ukončené SŠ/VŠ vzdelanie IT alebo technického smeru výhodou, prípadne primeraná odborná prax
  • prozákaznícka orientácia
  • dobré komunikačné schopnosti (jasná a zrozumiteľná výslovnosť, plynulosť)
  • vysoká flexibilita, schopnosť pracovať pod tlakom a ochota podávať výkony
  • ochota pracovať v 24/7 zmenách, v prípade nočnej zmeny je nastavený dodatočný finančný bonus
  • veľmi dobrá znalosť nemeckého jazyka v písomnom a hovorovom prejave
  • dobrá znalosť angličtiny, prípadne znalosť ďalších cudzích jazykov vítaná
  • dobré IT zručnosti a technické znalosti, dodatočné znalosti špecifických tém z prostredia poskytovania technickej podpory – výhodou
  • schopnosť pracovať a komunikovať s medzinárodným tímom
  • samostatnosť, pozitívny prístup a motivácia
  • skúsenosti a znalosti s rôznymi IS na kontrolu a dokumentáciu procesov v IT Service Desk (Serviceware Processes or helpLine 6.5, Microsoft Active Directory, SAP Fieldglass, TeamViewer, Remote Desktop Tool a pod.) – výhodou

Čo sa Ti u nás bude páčiť?

Neformálna kultúra

Pracujeme aj komunikujeme otvorene a neformálne. Zdieľame know-how a ochotne si pomáhame.

Pestré portfólio projektov

Robíme na rôznych druhoch medzinárodných i lokálnych projektov od implementácie po podporu.

Zdravá rovnováha

Dávame si záležať na správnej work-life balance. Rešpektujeme súkromie, aj pracovný čas.

Home-office

Podľa možností projektu môžeš robiť z kancelárie alebo z domu.

Firemné nástroje

Aby sa Ti pracovalo pohodlne, dostaneš výkonný služobný notebook a telefón.

Cudzie jazyky

V práci intenzívne využívame nemčinu. Spolu s angličtinou si ju zlepšíš na firemných kurzoch.

Naše firemné hodnoty hovoria za nás:

Profesionalita

Profesionalita

Záleží nám na dobre odvedenej práci a vystupujeme ako spoľahlivý partner. Udržiavame dobré vzťahy s klientmi a biznis robíme poctivo a spoľahlivo.

Spolupráca

Spolupráca

Vďaka spolupráci a zdieľaniu know-how vieme dosahovať vynikajúce výsledky. Komunikáciu a pomoc staviame pred ego a individualizmus, rešpektujúc vzájomné rozdiely.

Zodpovednosť

Zodpovednosť

Svoju prácu berieme vážne a vieme, že sa môžeme jeden na druhého spoľahnúť. Podporujeme dobré nápady a projekty, záleží nám na ľuďoch aj planéte a snažíme sa pomáhať všade, kde vieme.

Sloboda

Sloboda

Nemáme predpísané ako, odkiaľ a koľko pracovať. Sme ústretoví voči životným situáciám zamestnancov a pre klientov vždy vieme nájsť flexibilné riešenie.

O nás

Od jeho založenia v roku 2005 sa gd-Team vypracoval medzi popredných poskytovateľov IT služieb v strednej a západnej Európe. Zameriavame sa na nemecky hovoriace trhy, na ktorých poskytujeme konzultácie a poradenské služby v oblasti SAP riešení, a to najmä v sieťových odvetviach, priemysle, službách a verejnom sektore.

Od samého začiatku podnikania si dávame záležať nielen na profesionalite a kvalifikácii našich kolegov, ale aj na časovej, geografickej a jazykovej flexibilite. Naši konzultanti vedia reagovať a riešiť problémy v rámci strednej Európy a okolitých trhov veľmi rýchlo, čo naši klienti veľmi oceňujú.

Uvedomujeme si, že inovácie a vzdelávanie sú kľúčom k zotrvaniu na špičke európskych IT dodávateľov. Priebežne do nich preto investujeme a snažíme sa na sebe neustále pracovať. Vďaka tejto práci dnes disponujeme servisným strediskom SAP Partner Center of Expertise (PCoE) a v júli 2019 sme sa stali certifikovaným SAP PCoE VAR zlatým partnerom.

Viac o tom, ako to u nás vyzerá sa dozviete na našom Facebooku:

Share on facebook
Zdieľaj na facebook
Share on twitter
Zdieľaj na Twitter
Share on linkedin
Zdieľaj na linkedin

Registrovať na pozíciu


    IT Service Desk Agent