Získali sme ISO/EIC 20000-1:2018 – Systém manažérstva služieb

Začiatkom roka získala naša spoločnosť certifikát ISO / IEC 20000, ktorý popisuje pravidlá systému riadenia IT služieb. Zavedenie ISO 20000 bolo strategickým rozhodnutím spoločnosti, ktorej cieľom je mať riadené, efektívne, účinné a hlavne transparentne poskytované služby pre našich zákazníkov.
Spomínaná ISO norma zaručuje všetkým interným a externým zákazníkom, že naša organizácia bude poskytovať IT služby na vysokej úrovni kvality od plánovania, cez návrh, implementáciu, až po prechod k novým službám. Medzi najznámejšie oblasti tejto normy patria nepochybne incident manažment, či servicedesk procesy.
Celá norma vychádza z princípov a postupov ITIL, avšak tie sa vzťahujú iba na jednotlivcov, zatiaľ čo ISO / IEC 20000 umožňuje certifikáciu celej organizácie.

KATEGÓRIE ČLÁNKOV

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

Share on facebook
Zdieľaj na facebook
Share on twitter
Zdieľaj na Twitter
Share on linkedin
Zdieľaj na linkedin

Získali sme ISO/EIC 20000-1:2018 – Systém manažérstva služieb